بدون شک یکی از سختترین جنبههای ارائه خدمات، روبرو شدن با مشتریان ناراضی است. با توجه به اهمیت این موضوع، در دوره پیشروی راهکارها و تکنیکهایی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که میتوانند در شرایط چالش برانگیز کاری کمک کننده باشند. با ما همراه شوید.
بدون شک یکی از سختترین جنبههای ارائه خدمات، روبرو شدن با مشتریان ناراضی است. با توجه به اهمیت این موضوع، در دوره پیشروی راهکارها و تکنیکهایی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که میتوانند در شرایط چالش برانگیز کاری کمک کننده باشند. با ما همراه شوید.
به این دوره چه امتیازی میدهید ؟
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید :)
برای ثبت نظرتان باید در ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید.
استفاده از مطالب این سایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است . کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سرویس 3 می باشد.
Copyright © 2015 - 2016